Mærke | Specialized |
---|
Roval Traverse Fattie 29 148 Hjulsæt
I de tidlige designfaser af vores Traverse Fattie 29 erkendte vi, at antallet af aluminiumshjul, der havde dygtighed til både at makulere larmende nedkørsler og til at give den effektivitet, der kræves af vores nordlige Californiens ubønhørlige stigninger, var langt og få imellem. Vi indså også, at trailryttere forventer visse funktioner i et ordentligt, send-it-ready hjulsæt. Og til prisen fandt vi ud af, at legeringen levede op til mange af disse forventninger, samtidig med at du havde nok jingle-jangle i din tegnebog til en drik efter turen.
Sammen med let samlet vægt, stivhed og holdbarhed var en anden topprioritet for Traverse brugervenlighed. Først og fremmest slap vi af med de knirkende straight-pull eger og korrosions-tilbøjelige legeringsnipler. Dernæst landede vi på 28 J-bend eger til for- og baghjul, der alle har samme længde – hvilket gør det nemt at finde erstatninger, hvis det er nødvendigt. Og endelig konstruerede vi et nyt navdesign med en bredere profil og højere flange for at hjælpe med den samlede stivhed.
Vi tog den traditionelle 19- til 23-millimeter-standard og flyttede den ud til det, vi fandt, fungerede bedst i test – en kæmpestor Fattie-bredde på 30 mm. En bred fælg gør en række ting for køreydelsen – den understøtter bedre dækket for øget selvtillid og greb, den giver dig mulighed for at køre med lavere tryk, og den spreder stød ud over et større overfladeareal for at reducere risikoen for skader. Vi har også tilføjet vores Zero Bead-krogdesign til blandingen, og dette hjælper i sidste ende med at forhindre bøvser under hårde sving, samtidig med at det gør slangeløs opsætning hurtig og nem.
Efter at have udviklet, hvad vi fandt som de perfekte alu-stihjul, gik vi længere ned ad perfektionsstien, og snørede fælgene til vores egne legeringsnav, der tillader den samme egerlængde gennem hele hjulsættet, via 28 DT Swiss Revolution J- Bøj eger og Pro Lock nipler. Inde i vores nav finder du forseglede patronlejer og DT Swiss 360 indvendige dele bagpå, der vil holde dig kørende i milevis. Vi ville også sikre, at hvert hjul var bygget korrekt, så vi byggede dem i hånden.
Hvert hjulsæt leveres pakket med en SRAM XD-driver og en slangeløs ventilspindel for at gøre den slangeløse opsætning lettere. Bemærk venligst, at Shimano freehubs sælges separat.
Fælgmateriale: E5 højstyrkelegering
Fælgbredde: 30 mm indvendig
Forreste egermønster: To-kryds
Bageste egermønster: To-kryds
Egerantal: 28 timer foran, 28 timer bagpå
Egertype: DT Swiss Competition Race J-bend
Nippel Type: DT Swiss Brass Pro Lock sekskantet
Fornav: Legeringshus, 15 mmx110 gennemgående aksel, 19 og 31 mm OD endedæksel inkluderet.
Bagnav: CNC-bearbejdet legeret krop, højkvalitets DT 360 indvendige dele, inkluderer SRAM XX1 11-gears frinav og 148 endekappe.
Lejetype: Forseglet patron
Roval Engineered J-bend navskaller har en enkelt egerlængde for hvert hjulsæt.
Monteringsmetode: Håndbygget
Hvert hjul inkluderer slangeløse ventilstammer for at gøre den slangeløse opsætning lettere.
Samlet vægt af hjulsæt: 1870 g
4.800,00 kr.
Ikke på lager
Mærke | Specialized |
---|
Roval Traverse Fattie 29 148 Hjulsæt
4.800,00 kr.
I de tidlige designfaser af vores Traverse Fattie 29 erkendte vi, at antallet af aluminiumshjul, der havde dygtighed til både at makulere larmende nedkørsler og til at give den effektivitet, der kræves af vores nordlige Californiens ubønhørlige stigninger, var langt og få imellem. Vi indså også, at trailryttere forventer visse funktioner i et ordentligt, send-it-ready hjulsæt. Og til prisen fandt vi ud af, at legeringen levede op til mange af disse forventninger, samtidig med at du havde nok jingle-jangle i din tegnebog til en drik efter turen.
Sammen med let samlet vægt, stivhed og holdbarhed var en anden topprioritet for Traverse brugervenlighed. Først og fremmest slap vi af med de knirkende straight-pull eger og korrosions-tilbøjelige legeringsnipler. Dernæst landede vi på 28 J-bend eger til for- og baghjul, der alle har samme længde – hvilket gør det nemt at finde erstatninger, hvis det er nødvendigt. Og endelig konstruerede vi et nyt navdesign med en bredere profil og højere flange for at hjælpe med den samlede stivhed.
Vi tog den traditionelle 19- til 23-millimeter-standard og flyttede den ud til det, vi fandt, fungerede bedst i test – en kæmpestor Fattie-bredde på 30 mm. En bred fælg gør en række ting for køreydelsen – den understøtter bedre dækket for øget selvtillid og greb, den giver dig mulighed for at køre med lavere tryk, og den spreder stød ud over et større overfladeareal for at reducere risikoen for skader. Vi har også tilføjet vores Zero Bead-krogdesign til blandingen, og dette hjælper i sidste ende med at forhindre bøvser under hårde sving, samtidig med at det gør slangeløs opsætning hurtig og nem.
Efter at have udviklet, hvad vi fandt som de perfekte alu-stihjul, gik vi længere ned ad perfektionsstien, og snørede fælgene til vores egne legeringsnav, der tillader den samme egerlængde gennem hele hjulsættet, via 28 DT Swiss Revolution J- Bøj eger og Pro Lock nipler. Inde i vores nav finder du forseglede patronlejer og DT Swiss 360 indvendige dele bagpå, der vil holde dig kørende i milevis. Vi ville også sikre, at hvert hjul var bygget korrekt, så vi byggede dem i hånden.
Hvert hjulsæt leveres pakket med en SRAM XD-driver og en slangeløs ventilspindel for at gøre den slangeløse opsætning lettere. Bemærk venligst, at Shimano freehubs sælges separat.
Fælgmateriale: E5 højstyrkelegering
Fælgbredde: 30 mm indvendig
Forreste egermønster: To-kryds
Bageste egermønster: To-kryds
Egerantal: 28 timer foran, 28 timer bagpå
Egertype: DT Swiss Competition Race J-bend
Nippel Type: DT Swiss Brass Pro Lock sekskantet
Fornav: Legeringshus, 15 mmx110 gennemgående aksel, 19 og 31 mm OD endedæksel inkluderet.
Bagnav: CNC-bearbejdet legeret krop, højkvalitets DT 360 indvendige dele, inkluderer SRAM XX1 11-gears frinav og 148 endekappe.
Lejetype: Forseglet patron
Roval Engineered J-bend navskaller har en enkelt egerlængde for hvert hjulsæt.
Monteringsmetode: Håndbygget
Hvert hjul inkluderer slangeløse ventilstammer for at gøre den slangeløse opsætning lettere.
Samlet vægt af hjulsæt: 1870 g
Ikke på lager
Relaterede varer
-
Specialized Roval Traverse SL Forhjul – 29″
6.300,00 kr.Original price was: 6.300,00 kr..5.000,00 kr.Current price is: 5.000,00 kr.. Tilføj til kurv