Leasingydelse pr. måned: 600,-
Førstegangsydelse: 4090,-
All-inclusive service: 199,-
Læs mere her, om vores attraktive leasing eller all-inclusive abonnement.
Uanset om dit mål er at flygte afsted på grusveje, langt fra biler og menneskemængder,gå til startlinjen ved dit første gravelløb, eller blot få den mest alsidige cykel på vejen eller jord og grus så er ingen cykel bedre end den nye Diverge. Det er ganske enkelt den hurtigste, mest alsidige – og bare måske den sjoveste – alucykel, vi nogensinde har lavet, og den leverer en køreoplevelse der er hurtig og livlig, men stabil og tillidsvækkende, når terrænet bliver hårdt. Fra Future Shock 1.5 og helt ny grusgeometri til masser af dæk clearence, repræsenterer den nye Diverge alt hvad vi har lært gennem mere end 40 år med at køre på vej, grus og jord. Diverge skriver et helt nyt kapitel i kategorien gravelbike, så du kan drømme om helt nye ture.
Startende med førsteklasses E5-legeringsramme og en FACT forgaffel i fuld carbon gav vi Diverge Comp E5 vores Future Shock 1.5 for en hurtig, sikker og behagelig tur. SRAMs grusinspirerede Apex 1-gruppe skifter 1×11 gear jævnt i ethvert terræn, og Axis Elite alufælge med Pathfinder Sport 38 mm dæk tilføjer endnu mere kapacitet og alsidighed.
Vores Premium E5 aluminiumsramme giver en stiv, let og holdbar platform. Når den er parret med vores FACT-gaffel i fuld carbon, bliver Diverge Comp E5 en let, livlig og alsidig cykel klar til at angribe enhver overflade.Hastighed, kontrol og selvtillid – Future Shock 1.5 er ideel teknologi til gravelrytteren. Med 20 mm aksial affjedring er Future Shock 1.5 gradvist tilpasset specifikt til gruskørsel. Dette holder dig selvsikker og i kontrol, i stand til at holde cyklen nede og holde dig væk fra bremserne over barske jordveje og i tykt løst grus, alt imens du holder dine hænder, arme og nakke friske.Vi smed grusgeometrien ‘status-quo’ ud af vinduet. Den nye Diverge har den mest progressive geometri, vi nogensinde har skabt til en dropbar-cykel, hvilket giver ryttere en dygtig og stabil cykel i snavset, som stadig føles smidig på vejen. Vi har øget rammens rækkevidde, introduceret et slappere hovedrør og en længere forskudt gaffel. Alt dette skaber en utrolig selvtillid, mens specificering af kortere frempinde holder den samlede cockpitlængde ens og styringen livlig. Vi har holdt cyklens krankboks lav for at øge stabiliteten, men høj nok til at den kan bruges med 650b hjul, hvis det er din drøm.Vi har givet Diverge masser af bagage beslag, inklusive gaffel- og toprørbeslag for at sikre at du kan tage alt det med du har brug for, uanset hvor langt du planlægger at køre, eller hvor længe du planlægger at blive ude.Intet låser en cykels kapacitet op som dæk clearence, så vi gav den nye Diverge plads til hele 47 mm med et 700c hjul og 2,1” med et 650b hjul. Takket være et kædestag der bruger en bearbejdet aluminiums bjælke bag klingen, har vi skabt frigang uden at bruge et skrøbeligt kædestagsdesign eller øge kædestagets længde