Leasingydelse pr. måned: 750,-
Førstegangsydelse: 5010,-
All-inclusive service: 249,-
Læs mere her, om vores attraktive leasing eller all-inclusive abonnement.
Uanset om dit mål er at flygte på grusveje, langt fra biler og folkemængder, stå på startlinjen ved dit første gravelløb eller simpelthen få den mest alsidige cykel på vejen eller grusvejen, er der ingen cykel bedre end den nye Diverge. Fra Future Shock 1.5 og helt ny grusgeometri til kategoriførende dæk clearance, repræsenterer den nye Diverge alt hvad vi har lært gennem mere end 40 år med at køre på vej, grus og jord. Diverge skriver et helt nyt kapitel i kategorien gruscykel, så du kan drømme om helt nye ture. Det er det ultimative flugtkøretøj
Gruskørsel, eller gravel er måske en ny sport, men vores Diverge Sport Carbon er udviklet takket være over fire årtiers erfaring. Den har vores Future Shock 1.5 og en FACT 8r carbonramme til en hurtig, sikker og komfortabel tur på vejen, i snavset og over grus. Med grusinspirerede SRAM Apex 1 1×11 gearskift og DT Swiss G540 hjul er Diverge Sport lige så dygtige som den er alsidig. Med Kanza-vindende Pathfinder Pro 38 mm dæk, det samme gummi som vi specificerer på S-Works Diverge, er du klar til at køre så hurtigt og så langt, som du vil.
Med et FACT 8r carbon stel er Diverge Sport rammen utrolig dygtig og så let som en racercykel.Hastighed, kontrol og selvtillid – Future Shock 1.5 er ideel teknologi til grusrytteren. Med 20 mm aksial compliance er Future Shock 1.5 gradvist tilpasset specifikt til gruskørsel. Dette holder dig selvsikker og i kontrol, i stand til at holde cyklen nede og holde dig væk fra bremserne over barske jordveje og i tykt løst grus, alt imens du holder dine hænder, arme og nakke friske.
Den nye Diverge har den mest progressive geometri, vi nogensinde har skabt til en dropbar-cykel, hvilket giver ryttere en dygtig og stabil cykel, som stadig føles lydhør og smidig på vejen. Vi har øget rammens reach (længde), introduceret et lavere hovedrør og en længere forskudt gaffel. Alt dette skaber utrolig selvtillid, mens specificering af kortere frempinde holder den samlede cockpitlængde ens og styringen livlig. Vi har holdt cyklens BB lav for at øge stabiliteten, men høj nok til at kan bruges med 650b hjul, hvis det er dit ønske.
Vi har givet Diverge masser af bagagebeslag, inklusive gaffel- og toprørbeslag, for at sikre, at du kan tage det med, du har brug for, uanset hvor langt du planlægger at køre, eller hvor længe du planlægger at blive ude.
Intet låser en cykels kapacitet op som dækclearence, så vi gav den nye Diverge hele 47 mm dæk clearance med et 700c hjul og 2,1 med et 650b hjul. Takket være et stel med sidekædestag der anvender en solid stråle af carbon bag klingen, har vi skabt frigang uden at bruge et skrøbeligt kædestagsdesign eller øge kædestagets længde.