Specialized Tarmac SL7 Comp – 56cm – Grå

Leasingydelse pr. måned:  1050,-

Førstegangsydelse:            6700,-

All-inclusive service:           299,-

Læs mere her, om vores attraktive leasing eller all-inclusive abonnement.

 

Med den nye Shimano 105 Di2 12-gears gruppe til at bringe elektronisk skift til masserne, sammen med nogle hurtigt rullende dæk i Turbo Pro 700×26 mm dæk, leverer denne nye Tarmac ydeevne til en mere velsmagende pris

Aero er alt vi har prædiket det i årevis, og det er stadig drivkraften for den nye Tarmac. I vores søgen efter rørformer, der leverer den hurtigste ramme, som UCI-reglerne tillader, tog vi en side ud af Venge udviklingsbog og brugte vores FreeFoil Shape Library. Bevæbnet med et bibliotek af optimerede former henvendte vi os til Win Tunnel for at tilslutte disse figurer til en modulær testcykel for mere test og validering. Resultatet? En ny Tarmac Comp, der er hurtigere end før 33 sekunder hurtigere over 40 km end Tarmac SL6. Ingen kompromiser, kun ren hastighed.Mens aerodynamik var altafgørende for Tarmacens udvikling, og for udviklingen af ??alle vores racercykler, var vægten co-piloten på denne optimale racercykelrejse. Tidligere kom aero-cykler altid på kompromis i vægtafdelingen – jo mere modstand du reducerede, jo mere vægt tog du på. Med den nye

Tarmac var vores designfilosofi at holde den på eller under UCI-vægtgrænsen ud af æsken uden at gå på kompromis med aerodynamikken. Og med hjælp fra FreeFoil Shape Library, værktøjer som isotopisk FEA-analyse og nogle tekniske trolddom af de bedste ingeniører i branchen, leverede vi en ramme, der vejer kun 920 gram, uden at give afkald på et gram aero, stivhed eller tur. kvalitet.

Idet vi fortsatte vores søgen efter at udvikle den perfekte racercykel, brugte vi vores Rider-First Engineered™-filosofi til at sikre, at den nye asfalt er den mest afbalancerede, bedst håndterende asfalt til dato – uanset størrelsen. Med en hær af verdens bedste testryttere fra vores tre World Tour-hold – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step og Bora-hansgrohe – lavede vi ændringer på asfalten baseret på deres tusindvis af kilometer på vejen. Vi afbalancerede kørekvaliteten mellem for- og bagenden, så selv de længste dage i sadlen fortsætter med at være behagelige – alt sammen uden at give afkald på Tarmacens legendariske håndtering og racevindende hurtighed.

Den nye Tarmac bygger på erfaringerne fra Venge og bruger simpel integration til at skabe et rent, hurtigt cockpit, der er nemt at leve med. Vi har forbedret routingen for enhver konfiguration – mekanisk skift, traditionelle frempinde, runde stænger osv. – alt imens vi beholder dens aerodynamiske egenskaber. De samme egenskaber gør også den nye Tarmac nem at arbejde på og nem at rejse med. Det er en win-win.

CYKEL

40.000,00 kr.

På lager: På lager

Delbetaling
1.334 kr. pr. måned
10
20
30
Ved et samlet kreditbeløb på 40.000 kr. over 30 mdr.: Månedlig ydelse 1.334 kr. Samlede kreditomk. 0 kr. Samlet tilbagebetaling 40.000 kr. Debitorrente (fast) 0,00%. ÅOP (forudsat betaling via Mit Sparxpres) 0,00%. Der er fortrydelsesret.
Farve

Grå

Størrelse

56CM

Mærke

Specialized

Cykel Specifikationer:

  • Ramme: Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Gevind BB, 12×142 mm gennemgående aksel, flatmount skive
  • Gaffel: FACT Carbon, 12×100 mm gennemgående aksel, flatmount skive

Styr og Styrtilbehør:

  • Styr: Specialized Shallow Drop, 6061, 70×125 mm, 31,8 mm klemme
  • Frempind: Road integreret frempind, 6 grader
  • Styrbånd: Supacaz Super Sticky Kush

Sadel og Sadeltillbehør:

  • Sadel: Body Geometry Power Sport, stålskinner
  • Sadelpind: 2021 S-Works Tarmac Carbon sadelpind, FACT Carbon, 20 mm offset
  • Sadelklampe: Integreret

Bremser:

  • Forbremse: Shimano 105 R7170, hydraulisk skive
  • Bagbremse: Shimano 105 R7170, hydraulisk skive

Gearskifte:

  • Skiftegreb: Shimano 105 R7170, 12 gear
  • Forskifter: Shimano 105 R7170, påloddet
  • Bagskifter: Shimano 105 R7170, 12 gear
  • Kassette: Shimano 105, 12-gears, 11-34t

Kranksæt og Kæde:

  • Kranksæt: Shimano 105, 12 gear 50/34T
  • Krankboks: Shimano gevind BSA BB
  • Kæde: Shimano SLX M7100, 12-gears med lynkobling

Hjul og Dæk:

  • Forhjul: DT Swiss R470 fælg, 20 mm indvendig bredde, tubeless ready, 24 huller, Specialiseret fuldt forseglet leje gennem akselnav, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G rustfri stål eger, DT Swiss messing nipler.
  • Baghjul: DT Swiss R470 fælg, 20 mm indvendig bredde, tubeless ready, 24 huller, Specialiseret fuldt forseglet leje gennem akselnav, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G rustfri stål eger, DT Swiss messing nipler.
  • Fordæk: Turbo Pro, 60 TPI, folde, BlackBelt beskyttelse, 700x26mm
  • Bagdæk: Turbo Pro, 60 TPI, folde, BlackBelt beskyttelse, 700x26mm
  • Slanger: Presta, 48mm ventil

Cykel Specifikationer:

  • Ramme: Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Gevind BB, 12×142 mm gennemgående aksel, flatmount skive
  • Gaffel: FACT Carbon, 12×100 mm gennemgående aksel, flatmount skive

Styr og Styrtilbehør:

  • Styr: Specialized Shallow Drop, 6061, 70×125 mm, 31,8 mm klemme
  • Frempind: Road integreret frempind, 6 grader
  • Styrbånd: Supacaz Super Sticky Kush

Sadel og Sadeltillbehør:

  • Sadel: Body Geometry Power Sport, stålskinner
  • Sadelpind: 2021 S-Works Tarmac Carbon sadelpind, FACT Carbon, 20 mm offset
  • Sadelklampe: Integreret

Bremser:

  • Forbremse: Shimano 105 R7170, hydraulisk skive
  • Bagbremse: Shimano 105 R7170, hydraulisk skive

Gearskifte:

  • Skiftegreb: Shimano 105 R7170, 12 gear
  • Forskifter: Shimano 105 R7170, påloddet
  • Bagskifter: Shimano 105 R7170, 12 gear
  • Kassette: Shimano 105, 12-gears, 11-34t

Kranksæt og Kæde:

  • Kranksæt: Shimano 105, 12 gear 50/34T
  • Krankboks: Shimano gevind BSA BB
  • Kæde: Shimano SLX M7100, 12-gears med lynkobling

Hjul og Dæk:

  • Forhjul: DT Swiss R470 fælg, 20 mm indvendig bredde, tubeless ready, 24 huller, Specialiseret fuldt forseglet leje gennem akselnav, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G rustfri stål eger, DT Swiss messing nipler.
  • Baghjul: DT Swiss R470 fælg, 20 mm indvendig bredde, tubeless ready, 24 huller, Specialiseret fuldt forseglet leje gennem akselnav, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G rustfri stål eger, DT Swiss messing nipler.
  • Fordæk: Turbo Pro, 60 TPI, folde, BlackBelt beskyttelse, 700x26mm
  • Bagdæk: Turbo Pro, 60 TPI, folde, BlackBelt beskyttelse, 700x26mm
  • Slanger: Presta, 48mm ventil
Farve

Grå

Størrelse

56CM

Mærke

Specialized

Specialized Tarmac SL7 Comp – 56cm – Grå

40.000,00 kr.

Leasingydelse pr. måned:  1050,-

Førstegangsydelse:            6700,-

All-inclusive service:           299,-

Læs mere her, om vores attraktive leasing eller all-inclusive abonnement.

 

Med den nye Shimano 105 Di2 12-gears gruppe til at bringe elektronisk skift til masserne, sammen med nogle hurtigt rullende dæk i Turbo Pro 700×26 mm dæk, leverer denne nye Tarmac ydeevne til en mere velsmagende pris

Aero er alt vi har prædiket det i årevis, og det er stadig drivkraften for den nye Tarmac. I vores søgen efter rørformer, der leverer den hurtigste ramme, som UCI-reglerne tillader, tog vi en side ud af Venge udviklingsbog og brugte vores FreeFoil Shape Library. Bevæbnet med et bibliotek af optimerede former henvendte vi os til Win Tunnel for at tilslutte disse figurer til en modulær testcykel for mere test og validering. Resultatet? En ny Tarmac Comp, der er hurtigere end før 33 sekunder hurtigere over 40 km end Tarmac SL6. Ingen kompromiser, kun ren hastighed.Mens aerodynamik var altafgørende for Tarmacens udvikling, og for udviklingen af ??alle vores racercykler, var vægten co-piloten på denne optimale racercykelrejse. Tidligere kom aero-cykler altid på kompromis i vægtafdelingen – jo mere modstand du reducerede, jo mere vægt tog du på. Med den nye

Tarmac var vores designfilosofi at holde den på eller under UCI-vægtgrænsen ud af æsken uden at gå på kompromis med aerodynamikken. Og med hjælp fra FreeFoil Shape Library, værktøjer som isotopisk FEA-analyse og nogle tekniske trolddom af de bedste ingeniører i branchen, leverede vi en ramme, der vejer kun 920 gram, uden at give afkald på et gram aero, stivhed eller tur. kvalitet.

Idet vi fortsatte vores søgen efter at udvikle den perfekte racercykel, brugte vi vores Rider-First Engineered™-filosofi til at sikre, at den nye asfalt er den mest afbalancerede, bedst håndterende asfalt til dato – uanset størrelsen. Med en hær af verdens bedste testryttere fra vores tre World Tour-hold – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step og Bora-hansgrohe – lavede vi ændringer på asfalten baseret på deres tusindvis af kilometer på vejen. Vi afbalancerede kørekvaliteten mellem for- og bagenden, så selv de længste dage i sadlen fortsætter med at være behagelige – alt sammen uden at give afkald på Tarmacens legendariske håndtering og racevindende hurtighed.

Den nye Tarmac bygger på erfaringerne fra Venge og bruger simpel integration til at skabe et rent, hurtigt cockpit, der er nemt at leve med. Vi har forbedret routingen for enhver konfiguration – mekanisk skift, traditionelle frempinde, runde stænger osv. – alt imens vi beholder dens aerodynamiske egenskaber. De samme egenskaber gør også den nye Tarmac nem at arbejde på og nem at rejse med. Det er en win-win.

CYKEL

På lager: På lager

Delbetaling
1.334 kr. pr. måned
10
20
30
Ved et samlet kreditbeløb på 40.000 kr. over 30 mdr.: Månedlig ydelse 1.334 kr. Samlede kreditomk. 0 kr. Samlet tilbagebetaling 40.000 kr. Debitorrente (fast) 0,00%. ÅOP (forudsat betaling via Mit Sparxpres) 0,00%. Der er fortrydelsesret.
Varenummer 90623-5356 Kategorier ,
Indkøbskurv
Scroll to Top