Leasingydelse pr. måned: 1400,-
Førstegangsydelse: 8840,-
All-inclusive service: 399,-
Læs mere her, om vores attraktive leasing eller all-inclusive abonnement.
Intet er hurtigere end Tarmac SL8 takket være en kombination af aerodynamik, letvægt og kørekvalitet, som man tidligere troede var umuligt.
Efter otte generationer og over to årtiers udvikling er det den hurtigste Tarmac nogensinde – det er verdens hurtigste racercykel. Har du benene til det? Aerodynamik eller letvægt alene vinder ikke løb – hastighed er det afgørende. At levere den gældende hastighed kræver at skabe en kompromisløs kombination af aerodynamik, letvægt, stivhed og retningslinjer. Gennem racersimuleringer og ved hjælp af data fra den virkelige verden ved vores Ride Science-team, ved vi at Tarmac SL8 er den hurtigste racercykel nogensinde lavet på de ruter, der betyder noget – 16,6 sekunder hurtigere over 40 km, 128 sekunder hurtigere over Milan San Remo, 20 sekunder hurtigere over den legendariske Tourmalet-stigning.
AERO I ALT: Vi sætter aero, hvor det betyder noget -ikke kun hvor det ser godt ud. I processen har vi skabt vores mest aerodynamiske landevejscykel nogensinde. Ja, det er mere aero end Venge. Ren luft er optimeret til maksimal fordel med Tarmacens nye næsekegle – Speed Sniffer. Ved at flytte styrerøret tilbage – det rør, der bestemmer hovedrørets bredde – kan forkanten af hovedrøret være meget skarpere, hvilket giver en meget lavere modstandsform. Ved at bruge nye UCI-regler har Tarmac SL8 den smalleste, mest aero sadelpind vi nogensinde har lavet, hvilket sikrer at hurtigt bevægende luft omkring benene kan strømme mere jævnt tilbage. Kan du lugte sejrens sødme?
MINIMUM VÆGT, MAKSIMAL AERO: Tarmac SL8 tog erfaringer fra Aethos for nemt at kunne bygge på et minimum af UCI kravet til vægt, med en fuld aero opsætning. Holdet leverede en opsigtsvækkende rammevægt på kun 685 gram – 15 % lettere end Tarmac SL7 og lettere end noget andet på World Tour*. Med evnen til at gøre letvægt til en topprioritet i skrårøret, blev sadelrøret og bagenden fra Aethos teknologien anvendt. Rammens form bærer belastningen så effektivt, at ekstra carbon lag tidligere brugt, bliver overflødige.
*Medmindre du selvfølgelig tæller den tid, Kasper Asgreen kørte med vores 585 grams Aethos-ramme under en Tour-etape.
KØRER SOM HIMLEN: Med en massiv forøgelse af stivhed til vægt -en forbedring på 33% i forhold til Tarmac SL7 -tager Tarmac SL8 denne legendariske geometri, afprøvet på VM ruter, til næste niveau. Cyklen er stivere ved pedalerne, mere præcis i styring og kombinerer det med en medgørlig tur i sadlen, der sætter et nyt benchmark for racercykelkomfort. Takket være vores Rider-First Engineering får hver rytter, uanset størrelse, den samme hidtil usete kørekvalitet og styreegenskab. I sadlen leverer Tarmac SL8 6% mere komfort og svæver over ujævn vej med en smidig følelse, der er unik i racercyklernes højspændte verden. Tarmacs dokumenterede geometri og 32mm dækclearence er identiske med SL7, hvilket sikrer nem tilpasning og alsidighed til at køre dæk med større volumen, når det er nødvendigt.
KØNSNEUTRAL: Der kan være mere forskel på to mandlige cyklister end der kan være på en mand og en kvinde. Køn alene giver ikke nær nok data til at specialisere sig, og det betyder at skabe herre eller dame cykler er vilkårligt og forældet. Enhver rytter, uanset køn, kan få fordel ved den nye Tarmac SL8. Det er tid til at gå Beyond Gender.
Tarmac SL8 Expert leverer enestående ydeevne med et komplet SRAM Rival eTap AXS-gruppesæt med wattmåler, C38 carbon tubeless ready hjulsæt og en SL7 frempind med Specialized Expert Shallow Drop styr.