Leasingydelse pr. måned: 1350,-
Førstegangsydelse: 8540,-
All-inclusive service: 399,-
Læs mere her, om vores attraktive leasing eller all-inclusive abonnement.
Uanset om dit mål er at flygte på grusveje, langt fra biler og folkemængder, stå på startlinjen ved dit første gravelløb eller simpelthen få den mest alsidige cykel på vejen eller grusvejen, er der ingen cykel bedre end den nye Diverge. Fra Future Shock 1.5 og helt ny grusgeometri til kategoriførende dæk clearance, repræsenterer den nye Diverge alt hvad vi har lært gennem mere end 40 år med at køre på vej, grus og jord. Diverge skriver et helt nyt kapitel i kategorien gruscykel, så du kan drømme om helt nye ture. Det er det ultimative flugtkøretøj
Med en FACT 9r carbonramme og Future Shock 2.0 vil Diverge Expert få dig til at køre hurtigere og mere selvsikkert over mere terræn, end du nogensinde havde forestillet dig. SRAMs trådløse Rival eTap AXS 12-gears gruppe leverer hurtige, skarpe skift, og Roval Terra Carbon-hjul parret med Pathfinder Pro 42 mm dæk sikrer ydeevne på tværs af glatte underlag, jordveje og gravelture. En Roval Terra sadelpind holder Diverge Expert perfekt afbalanceret til den ultimative tur.
Med et FACT 9r carbon stel er Diverge Expert rammen utrolig dygtig og racercykel let.
Hastighed, kontrol og selvtillid – Future Shock 2.0 er den ultimative teknologi til gravelrytteren. Med 20 mm aksial compliance og en hydraulisk dæmper, affjederer Future Shock 2.0 rytteren og altså ikke cyklen. Dette holder dig selvsikker og i kontrol, i stand til at holde strømmen nede og holde dig væk fra bremserne over barske jordveje og i tykt løst grus, alt imens du holder dine hænder, arme og nakke friske. Da Future Shock 2.0’s dæmper er justerbar, vil du være klar til de barske ting og effektiv på mere jævne underlag.
Vi smed grusgeometrien ‘status-quo’ ud af vinduet. Den nye Diverge har den mest progressive geometri, vi nogensinde har skabt til en dropbar-cykel, hvilket giver ryttere en dygtig og stabil cykel i snavset, som stadig føles lydhør og smidig på vejen. Vi har øget rammens rækkevidde, introduceret et slappere hovedrør og en længere forskudt gaffel. Alt dette skaber en utrolig selvtillid med en plantet fornemmelse i gruset, mens specificering af kortere stilke holder den samlede cockpitlængde ens og styringen livlig. Vi har holdt cyklens krankboks lav for at øge stabiliteten, men høj nok til at bruge med 650b hjul, hvis det er dit ønske.
Vi har givet Diverge masser af stativbeslag, inklusive gaffel- og overrørbeslag, for at sikre, at du kan tage det, du har brug for, uanset hvor langt du planlægger at gå, eller hvor længe du planlægger at blive ude.
Intet låser op for en cykels kapacitet som dækclearence, så vi gav den nye Diverge hele 47 mm dækafstand med et 700c hjul og 2,1” med et 650b hjul. Takket være et sidekædestag, der bruger en solid opbygning af carbon bag klingen, har vi skabt frigang uden at bruge et skrøbeligt kædestagsdesign eller øge kædestagets længde.
Jo bedre din cykel er jo længere bliver dine ture, så Diverge låner internt SWAT-lager fra den legendariske Stumpjumper. SWAT-lågen lader dig bruge pladsen i skrårøret til at opbevare værktøj, et sæt dækjern, slange, pumpe, ernæring og endda vores SWAT-jakke. Det holder vægten fra din krop, lavt i cyklen for bedre håndtering og gør dig mere selvforsynende, så kom derud. SWAT har din ryg.