Specifikationer:
Ramme: S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Gevind BB, 12×142 mm gennemgående aksel, flatmount skive
Gaffel: S-Works FACT Carbon, 12×100 mm gennemgående aksel, ftalmount s
Specialized S-Works Tarmac SL7 – 54cm – MatSort
Hvorfor skal du være tvunget til at vælge mellem aerodynamik og vægt, mellem kørekvalitet og hastighed? Det er enkelt, det skal du ikke. Gå ind på den nye Tarmac klatre op på den letteste cykel, som UCI tillader, og gå derefter ned på den hurtigste. Vi har brugt vores mest avancerede teknologier, fra vores FreeFoil Shape Library til et helt nyt Rider-First Engineered stel, til at levere en racercykel, der virkelig er uden kompromis. Dagene med at ofre sig mellem aero og lette cykler er forbi – den helt nye Tarmac er den hurtigste racercykel nogensinde. Én cykel til at styre dem alle.
For at komplementere verdens hurtigste stel er det kun de bedste komponenter, der duer og derfor finder du komponenter som Shimanos nye Dura-Ace-gruppe med wattmåler og Rovals nye CLX Rapide-hjul med deres exceptionelle stabilitet og aerodynamiske dygtighed. S-Works Tarmac er en racermaskine på højeste niveau, lige ud af æsken.
Aero is everything vi har prædiket det i årevis, og det er stadig drivkraften for den nye Tarmac. I vores søgen efter rørformer, der leverer den hurtigste ramme, som UCI-reglerne tillader, tog vi en side ud af Venge-udviklingsbogen og brugte vores FreeFoil Shape Library. Bevæbnet med et bibliotek af optimerede former henvendte vi os til Win Tunnel for at tilslutte disse figurer til en modulær testcykel for at få flere test og validering. Resultatet? En ny Tarmac, der er den hurtigste, vi har testet – 45 sekunder hurtigere over 40 km end Tarmac SL6. Ingen kompromiser, kun ren fart.
Mens aerodynamik var altafgørende for Tarmac’ens udvikling, var vægten co-piloten på denne optimale racercykelrejse. Tidligere kom aero-cykler altid på kompromis i vægtafdelingen – jo mere modstand du reducerede, jo mere vægt tog du på. Med den nye Tarmac var vores designfilosofi at holde den på eller under UCI-vægtgrænsen ud af kassen uden at gå på kompromis med aerodynamikken. Og med hjælp fra FreeFoil Shape Library, værktøjer som isotopisk FEA-analyse og nogle tekniske trolddom fra de bedste ingeniører i branchen, leverede vi en ramme, der vejer kun 800 gram, uden at give afkald på et gram aero, stivhed eller ride kvalitet.
Idet vi fortsatte vores søgen efter at udvikle den perfekte racercykel, brugte vi vores Rider-First Engineered-filosofi til at sikre, at den nye Tarmac er den mest afbalancerede, bedst håndterende Tarmac til dato uanset størrelsen. Med en hær af verdens bedste testryttere fra vores tre World Tour-hold – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step og Bora-hansgrohe, lavede vi ændringer på Tarmac’en baseret på deres tusindvis af kilometer på vejen. Vi afbalancerede kørekvaliteten mellem for- og bagenden, så selv de længste dage i sadlen fortsætter med at være behagelige -alt sammen uden at give afkald på Tarmacens legendariske håndtering og racevindende hurtighed.
Den nye Tarmac bygger på erfaringerne fra Venge og bruger simpel integration til at skabe et enkelt, hurtigt cockpit, der er nemt at arbejde med. Vi har forbedret ruten for enhver konfiguration – mekanisk skift, traditionelle frempinde, runde stænger osv. – alt imens vi beholder dens aerodynamiske egenskaber. De samme egenskaber gør også den nye Tarmac nem at arbejde på og nem at rejse med. Det er en win-win.
115.000,00 kr. Original price was: 115.000,00 kr..98.000,00 kr.Current price is: 98.000,00 kr..
Ikke på lager
Farve | MatSort |
---|---|
Størrelse | 54cm |
Mærke | Specialized |
Specifikationer:
Ramme: S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Gevind BB, 12×142 mm gennemgående aksel, flatmount skive
Gaffel: S-Works FACT Carbon, 12×100 mm gennemgående aksel, ftalmount s
Farve | MatSort |
---|---|
Størrelse | 54cm |
Mærke | Specialized |
Specialized S-Works Tarmac SL7 – 54cm – MatSort
115.000,00 kr. Original price was: 115.000,00 kr..98.000,00 kr.Current price is: 98.000,00 kr..
Hvorfor skal du være tvunget til at vælge mellem aerodynamik og vægt, mellem kørekvalitet og hastighed? Det er enkelt, det skal du ikke. Gå ind på den nye Tarmac klatre op på den letteste cykel, som UCI tillader, og gå derefter ned på den hurtigste. Vi har brugt vores mest avancerede teknologier, fra vores FreeFoil Shape Library til et helt nyt Rider-First Engineered stel, til at levere en racercykel, der virkelig er uden kompromis. Dagene med at ofre sig mellem aero og lette cykler er forbi – den helt nye Tarmac er den hurtigste racercykel nogensinde. Én cykel til at styre dem alle.
For at komplementere verdens hurtigste stel er det kun de bedste komponenter, der duer og derfor finder du komponenter som Shimanos nye Dura-Ace-gruppe med wattmåler og Rovals nye CLX Rapide-hjul med deres exceptionelle stabilitet og aerodynamiske dygtighed. S-Works Tarmac er en racermaskine på højeste niveau, lige ud af æsken.
Aero is everything vi har prædiket det i årevis, og det er stadig drivkraften for den nye Tarmac. I vores søgen efter rørformer, der leverer den hurtigste ramme, som UCI-reglerne tillader, tog vi en side ud af Venge-udviklingsbogen og brugte vores FreeFoil Shape Library. Bevæbnet med et bibliotek af optimerede former henvendte vi os til Win Tunnel for at tilslutte disse figurer til en modulær testcykel for at få flere test og validering. Resultatet? En ny Tarmac, der er den hurtigste, vi har testet – 45 sekunder hurtigere over 40 km end Tarmac SL6. Ingen kompromiser, kun ren fart.
Mens aerodynamik var altafgørende for Tarmac’ens udvikling, var vægten co-piloten på denne optimale racercykelrejse. Tidligere kom aero-cykler altid på kompromis i vægtafdelingen – jo mere modstand du reducerede, jo mere vægt tog du på. Med den nye Tarmac var vores designfilosofi at holde den på eller under UCI-vægtgrænsen ud af kassen uden at gå på kompromis med aerodynamikken. Og med hjælp fra FreeFoil Shape Library, værktøjer som isotopisk FEA-analyse og nogle tekniske trolddom fra de bedste ingeniører i branchen, leverede vi en ramme, der vejer kun 800 gram, uden at give afkald på et gram aero, stivhed eller ride kvalitet.
Idet vi fortsatte vores søgen efter at udvikle den perfekte racercykel, brugte vi vores Rider-First Engineered-filosofi til at sikre, at den nye Tarmac er den mest afbalancerede, bedst håndterende Tarmac til dato uanset størrelsen. Med en hær af verdens bedste testryttere fra vores tre World Tour-hold – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step og Bora-hansgrohe, lavede vi ændringer på Tarmac’en baseret på deres tusindvis af kilometer på vejen. Vi afbalancerede kørekvaliteten mellem for- og bagenden, så selv de længste dage i sadlen fortsætter med at være behagelige -alt sammen uden at give afkald på Tarmacens legendariske håndtering og racevindende hurtighed.
Den nye Tarmac bygger på erfaringerne fra Venge og bruger simpel integration til at skabe et enkelt, hurtigt cockpit, der er nemt at arbejde med. Vi har forbedret ruten for enhver konfiguration – mekanisk skift, traditionelle frempinde, runde stænger osv. – alt imens vi beholder dens aerodynamiske egenskaber. De samme egenskaber gør også den nye Tarmac nem at arbejde på og nem at rejse med. Det er en win-win.
Ikke på lager